telefon 668 933 795 kontakt[małpa]e-partner.com.pl

Audyt i doradztwo

Naszą ofertę  kierujemy w szczególności do firm, które posiadają już stronę internetową i realizują, bądź planują przeprowadzenie kampanii internetowej (pozycjonowanie lub linki sponsorowane).

SEO Consulting (Doradztwo)

Doradztwo z zakresie search marketingu obejmuje m.in. planowanie strategii seo, konsulting w bieżących projektach. Usługa ta skierowana jest dla klientów, gdzie działania SEO stanowią core-business i nie wydajne jest outsourcowanie ich na zewnątrz.

Zakres usług ustalany jest indywidualnie.

Audyt SEO

Doradztwo z zakresie search marketingu obejmuje m.in. planowanie strategii seo, konsulting w bieżących projektach. Usługa ta skierowana jest dla klientów, gdzie działania SEO stanowią core-business i nie wydajne jest outsourcowanie ich na zewnątrz.

Zakres usług ustalany jest indywidualnie.

Audyt SEO ma na celu dokładną analizę wszystkich elementów na stronie, pod kątem wyszukiwarek. Przeprowadzony audyt daje podstawy do wprowadzenia licznych poprawek na stronie, które zwiększają widoczność strony w wynikach wyszukiwania, oraz jej użyteczność wśród internautów.

Elementy audytu SEO:

  • optymalizacja tytułów strony (title) – analiza tytułów na każdej podstronie
  • optymalizacja opisów strony (description) – analiza opisów strony
    (sprawdzenie czy obecne opisy powiązane są z treścią na stronie, oraz zachęcają użytkowników do wejścia na stronę)
  • analiza słów kluczowych – sprawdzenie trafności słów kluczowych, konkurencyjność i ich zagęszczenia na stronie
  • analiza treści (contentu) na stronie – sprawdzenie każdej podstrony pod kątem zawartości słów kluczowych
  • analiza kodu strony- zalecenia optymalizacji kodu pod kątem mechanizmów wyszukiwarek
  • analiza oraz optymalizacja obrazków,  filmów oraz mediów na stronie

Cele audytu SEO:

Kluczowymi celami audytu SEO jest poprawna optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek,
która zwiększy widoczność witryny w wyszukiwarkach na długi ogon (long tail)

Dlaczego warto analizować?

W przypadku strony sprzedażowej sukcesem nie jest liczba odwiedzających, lecz współczynnik konwersji, który generuje sprzedaż. Analiza statystyk pozwoli go znacznie zwiększyć.

Analiza statystyk

Analiza statystyk to uproszczona analityka webowa, która pozwala budować efektywną strategię pozycjonowania oraz podnosić konwersje bez generowania dodatków kosztów w oparciu o dane pochodzące z narzędzi do analizy statystyk stron m.in. Google Analitics/Clickly/Woopra.

Dzięki analizie statystyk możesz zbadać m.in.

  • ilość odwiedzin i odsłon
  • listę słów kluczowych generujących największą sprzedaż/ruch na stronie
  • poznasz źródła odwiedzin, które generują największy przychód
  • zlokalizować, oraz zmniejszyć współczynnik odrzuceń (procentowy wskaźnik odwiedzin tylko jednej strony)
  • listę najciekawszych podstron na stronie, gdzie internauci spędzają najwięcej czasu
  • poznasz ścieżkę dojścia do celu (ile procent użytkowników doprowadza proces konwersji do końca)

Cele analizy statystyk:
Kluczowym celami audytu jest poznanie zachowań użytkowników na stronie, oraz zwiększenie współczynnika konwersji objawiającego się generowaniem większej sprzedaży.