telefon 575 904 443 kontakt[małpa]e-partner.com.pl

Linki sponsorowane

Kampania reklamowe Google Adwords poprzez linki sponsorowane pozwalają firmie szybko pojawić się na pierwszych stronach wyników wyszukiwania i tym samym dotrzeć do potencjalnych klientów.

Obok wyników organicznych, w których wpływ na pozycje strony ma jej pozycjonowanie istnieją również sponsorowane boksy, które z pewnością zdążyłeś zauważyć. Są to właśnie linki sponsorowane, które pojawia się nad wynikami wyszukiwania oraz z prawej strony ekranu.

Ta forma reklamy kontekstowej to bardzo skuteczny i stosunkowo ekonomiczny sposób na dotarcie do potencjalnych Klientów. Na pewno warto zainteresować się właśnie tego typu reklamą nie tylko w przypadku, gdy Państwa firma jest nisko w wynikach wyszukiwania, ale także kiedy wprowadza na rynek nowy produkt, usługę lub chce wzmocnić swój wizerunek wśród Interanautów.

Z naszymi klientami za kampanie AdWords rozliczamy się w modelu:

- Budżet na kliknięcia + prowizja za prowadzenie kampanii.

Darmowy kupon Google AdWords 200 PLN na start!

Dla nowych klientów, chcących wypróbować bez zobowiązań reklamę w linkach sponsorowanych mamy darmowe kupony Google AdWords na kwotę 200 PLN. Nasz specjalista przeprowadzi dla Państwa za darmo testową kampanię – kontakt.

Korzyści zamieszczania linków sponsorowanych

Linki sponsorowane, czyli popularne adwords to autorski program Google, pozwalający na zasadzie reklamy tekstowej zaistnieć stronie w wynikach wyszukiwania. Korzyścią adwords jest bezpłatna emisja reklamy, ponieważ klient docelowo płaci za każde wejśce na swój serwis, czyli za kliknięcie w dany link.

  • bezpośredni efekt- adwords przynosi szybszy skutek,jak tradycyjne pozycjonowanie, ponieważ strona automatycznie pojawia się na górnych pozycjach wyszukiwarki.
  • przejrzysty program płatności – opłata dotyczy tylko kliknięćw dany link ,a nie za jej obecność na stronie, bądź na liście wyszukiwarki.
  • wyznaczanie granic budżetu – sam decydujesz ile przeznaczasz pieniędzy,a także jak długo link będzie widoczny na stronach wyszukiwarki
  • wyznaczanie zakresu terytorialnego – możliwość wybrania całej Polski,jak i konkretnego województwa, a także czasu i dni kiedy pojawia się link
  • dowolna ilość słów kluczowych
  • narzędzia do testowania skuteczności słów kluczowychelastyczność tworzenia linków– możliwość zmiany słów kluczowych, jak i poszczególnych parametrów w trakcie kampanii.

Kiedy linki sponosorowane powinny wspierać naszą kampanię pozycjonowania?

Linki sponsorowane przynoszą efekkt, gdy:

  • chcemy przeprowadzić szybki, skuteczny i tanim kosztem test na trafność wartościowych słów kluczowych
  • w pierwszej fazie pozycjonowania, kiedy na widoczność strony w górnychwynikach wyszukiwarek trzeba przeznaczyć znacznie więcej czasu, niż planowaliśmy.
  • kiedy niezbędne są nam narzędzia, poprawiające jakość kampanii pozycjonowania. Wiadomo bowiem, że wysokie pozycje w wyszukiwarkach i linki sponsorowane przynoszą efekt tak zwanej synergii, zapewniając wysoką skuteczność reklam.

Pozycjonowane wsparte linkami sponsorowanymi pozwala w lepszy i trwalszy sposób dotrze do różnych grup odbiorców, poprzez linki naturalne, czyli nie będące efektem płatnej reklamy i przez linki sponsorowane czyli adwords. Jest to także kampania nastawiona na lepsze rozpoznanie marki i produktu w internecie.