telefon 668 933 795 kontakt[małpa]e-partner.com.pl

Czy słowo kluczowe w nazwie domeny ma wpływ na pozycję?

Występowanie słów kluczowych w nazwie domeny jak najbardziej ma wpływ na pozycję w wynikach wyszukiwania, jednak wpływ ten jest bardzo marginalny i nie da ‘sam z siebie” wysokiej pozycji. Jest on jednym z wielu czynników dodatkowych, które nie wpływają bezpośrednio na pozycję w wyszukiwarce.

Jeśli nie zamierzamy pozycjonować naszej witryny firmowej, umieszczenie słowa kluczowego lub frazy w nazwie domeny internetowej, niestety nie zagwarantuje wysokiej pozycji w wyszukiwarce. Wybierając domenę główną dla naszej firmy, ze względów wizerunkowych zalecane jest jednak nie umieszczanie w niej słów  kluczowych , gdyż przez to adres staje się mniej czytelny, i nie jest kojarzony z naszą marką, lecz grupą firm z danej branży.

Domenę typu:

[nazwa-usługi]  firmamsprzatajaca.pl lub [nazwa usługi]+ miasto np. firmasprzatajacapoznan.pl

warto wykorzystać jako drugi dodatkowy adres, pierwszym powinna być  jednak nazwa firmy. Dzięki takiemu rozwiązaniu budujemy wizerunek oraz renomę naszej firmy w Internecie. Oczywiście pod drugim adresem należy umieścić stronę z nową treścią, w innym przypadku algorytm Google ukarze nas za duplikowanie treści (duplicate content).